Κατά το α’ 6μηνο του τρ.έ. η εταιρεία Otani εγκαινίασε τη λειτουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας Food Trip, βλ. FOODTRIP | Whoop (βλ. 2), με στόχο την αύξηση των εισαγόμενων τροφίμων και ποτών στην ι/ αγορά, μέσω διευκόλυνσης επαφών μεταξύ ξένων εξαγωγέων και εδώ εισαγωγέων και εμπόρων χονδρικής/λιανικής (Β2Β matchmaking). Υπογραμμίζεται ότι η εν λόγω πλατφόρμα λειτουργεί εν είδει εκθεσιακού χώρου, για προβολή προϊόντων, χωρίς να υποστηρίζονται οι πωλήσεις.
Ειδικότερα, για ξένους εξαγωγείς που ενδιαφέρονται να επωφεληθούν των δυνατοτήτων της πλατφόρμας, προσφέρονται δύο επιλογές συμμετοχής:
α) δωρεάν (μόνο προβολή προϊόντων), και
β) κανονική, με συνδρομή $ 300 μηνιαίως.
Στο καθεστώς κανονικής συμμετοχής, επί πληρωμή, περιλαμβάνονται επιπλέον υπηρεσίες: α) διευκόλυνση επαφών (matching) με ι/ εταιρείες, εισαγωγικές ή/και εμπορικές (εκτός της πλατφόρμας Food Trip, από άλλες, κατά κανόνα πληρέστερες, βάσεις δεδομένων της Otani), β) βέλτιστη εταιρική προβολή της εξαγωγικής εταιρείας στα αποτελέσματα αναζητήσεων με χρήση φίλτρων, και γ) δωρεάν παροχή των στοιχείων επικοινωνίας των ενδιαφερόμενων ι/ εταιρειών σε περίπτωση matching. Διευκρινίζεται ότι στην δωρεάν συμμετοχή καλύπτεται μεν η προβολή προϊόντων, αλλά σε περίπτωση matching τα στοιχεία επικοινωνίας με ι/ εταιρείες παραχωρούνται επί πληρωμή ($ 50 ανά επαφή).
Σημειώνεται ότι η εγγραφή εξαγωγέων στην πλατφόρμα (οποία δυνατότητα εγκαινιάσθηκε από 9/2024) είναι δωρεάν για άπαντες έως 3/2025, ενώ, από 4/2025 οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ των δύο προαναφερθέντων καθεστώτων συμμετοχής.
Μέχρι στιγμής στην πλατφόρμα Food Trip έχουν εγγραφεί 140 εισαγωγικές εταιρείες (με στόχο τις 800 εντός 3ετίας), και 600 εμπορικές εταιρείες (με στόχο τις 3.000 εντός 3ετίας).
Για ερωτήσεις / διευκρινίσεις προτείνεται, από Otani, η απευθείας επικοινωνία μέσω email: info@food-trip.jp.
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο συνημμένο αρχείο.