|
|||
Θεματολογία Ρόδου: · Οικονομική, Κοινωνική και Περιβαλλοντική αειφορία στον Τουρισμό. · Δημιουργικότητα, Κριτική Σκέψη και Σχεδιαστικός Ιδεασμός · Τουριστικό μάρκετινγκ για τον 21ο αιώνα Θεματολογία εργαστηρίου Κω: · Customer Experience & Relationship Management · Οινοτουρισμός: κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας · Aegean Cuisine: 13 χρόνια- Θεσμός ανάδειξης Γαστρονομικής φυσιογνωμίας της Δωδεκανήσου · Ασημένιος Τουρισμός: ποιος είναι ο επισκέπτης τρίτης ηλικίας, τι θέλει και γιατί ταξιδεύει · Διαχείριση ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς · Ψηφιακές Δημόσιες Σχέσεις και προβολή τουριστικών προϊόντων και φορέων · Στρατηγική Διαχείριση Ανθρώπινου Κεφαλαίου και εσωτερικό μάρκετινγκ σε περιβάλλον VUCA Το εργαστήρια μπορείτε να το παρακολουθήσετε και διαδικτυακά κάνοντας εγγραφή στα παρακάτω links: |
|||
|
|||
|
|||
|